Komplexní řešení vašich kanceláří

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

NAŠE
SLUŽBY

 


Jsme specialisté na komplexní řešení všeho, co souvisí s kancelářemi a jejich provozem. Vy máte prostory a vizi, my připravíme návrh kanceláře, který se v rekordním čase změní v realitu. Na vás už bude jen usednout za stoly.

zaklad info2

Ve skutečnosti nejde jen o nábytek, ale o komplexní škálu služeb a řešení spojených s koncipováním a budováním kanceláří podle specifických potřeb uživatelů.

Od architektonických návrhů přes stavby příček a posuvných dělicích stěn, malování, pokládku podlahových krytin, montáže dveří... Doprava, montáž, úklid a ekologická likvidace starého vybavení jsou samozřejmostí. Rovněž umíme zajistit pronájem a skladování nábytku, případně výkup vašeho stávajícího nábytku.

Šíře naší nabídky kancelářského nábytku je navíc naprosto unikátní. Zahrnuje luxusní sety, standardní i ekonomicky úsporné vybavení. Sestavy do hotelů i skříňky do průmyslových provozů. Vyhovíme také poptávce po atypech na míru.

  

 

vizualizace-nase-sluzby2D3DVizualizace – návrh 2D a 3D zdarma
Neobávejte se, že se vaše představy nesejdou s realitou. S 2D a 3D návrhy se to nemůže stát. Jsou dvoj nebo trojrozměrné, barevné a je z nich zcela jasné, jak bude vaše kancelář vypadat. Podrobná vizualizace vám umožní včas změnit, upravit a doladit každou drobnost. Konzultace nad modely 2D a 3D a jejich úpravy podle vašich přání provádíme i v konkrétních prostorách budoucích kanceláří, aby byla vaše představa ještě jasnější. Pracujeme s programy Arcon, pCon planner a Autocad. Tuto službu poskytujeme ZDARMA. 

doprava zdarmaDoprava zdarma
Objednané zboží (mimo školního a sedacího nábytku) vám přivezeme po celé České republice ZDARMA. Pouze u objednávek nižších než 1 490,- Kč bez DPH účtujeme nízké dopravné 149,- Kč (bez ohledu na počet kilometrů).

Zitra nebozdarmaGarance Zítra nebo zdarma®

Jsme jedinou firmou u nás, která garantuje dodání zboží z katalogu do druhého pracovního dne. A to po celé České republice! Pokud se tak nestane, dostanete  zboží ZDARMA. Většinu židlí a vybraný kancelářský nábytek z katalogu jeden den objednáte a druhý je budete užívat. Garance se vztahuje na veškeré zboží  označené uvedenou ikonou. U ostatních produktů je uvedena konkrétní doba dodání (pracovní dny).

zarukaProdloužená záruka

Na většinu nábytku uvedného v katalogu se vztahuje prodloužená záruka. Záruční lhůty jsou uvedené u jednotlivých nábytkových řad, u židlí a dalších doplňků.


Hlavní výhody 2D a 3D návrhu kanceláře

  • Ještě než koupíte nábytek, získáte dokonalou představu o vzhledu a ergonomii navrhované kanceláře.
  • Jasně vidíte, kolik čeho budete potřebovat (počet stolů, židlí, skříní, ap.).
  • Vyvarujete se chyb při výběru nábytkových prvků, a tím i starostí s případnými výměnami. 


realizace

Odborná montáž nábytku
Využijte náš montážní servis. Máme dvacet profesionálních montérů, kteří nábytek sestaví a vyrovnají, aby si perfektně „sedl“. Cena montáže nábytku je 15% z celkové ceny nábytku bez DPH. Nabízíme též montáž kancelářských židlí a křesel v ceně 200,- Kč bez DPH za kus. Židli či křeslo vám smontujeme nejpozději do 3 pracovních dnů.

Odvoz obalů
Když si dodávku objednáte s montáží, postaráme se o všechny obaly a ekologicky je zlikvidujeme.

Výroba nábytku na míru
Nevyhovuje vám nábytek standardizovaných rozměrů? Navrhneme a vyrobíme vám atypické vybavení podle vašich požadavků.

Pokládka podlahových krytin
Je velmi důležité, po čem na pracovišti chodíme. Podlahová krytina není jen estetickým elementem. Může tlumit zvuky, navozovat pocit psychické pohody, opticky prosvětlovat interiér...
Zajistíme vám pokládku podlahových krytin nebo koberců renomovaných značek. Naším hlavním partnerem je společnost Koberce Breno.

Stěhování, skladování, odkup a likvidace vašeho nábytku
nabytek-dopravaMěníte sídlo firmy, ale stávající nábytek vám vyhovuje? Navrhneme vám, jak jej v nových kancelářích nejlépe uspořádat. Pak ho odborně rozmontujeme, v případě potřeby uskladníme, následně přestěhujeme a opět sestavíme. Stejně šetrně přestěhujeme také kancelářskou techniku, archivy a podobně. Pokud vám už staré vybavení nevyhovuje, odkoupíme ho nebo se postaráme o jeho ekologickou likvidaci.

Zapůjčení nábytku
Potřebujete na určitou dobu zapůjčit nábytek? Rádi vám tuto službu zajistíme.

Interiérové příčky, posuvné stěny, paravány
Požadavkem doby je flexibilita. Umíme navrhnout a vytvořit kanceláře, které se kdykoli pružně přizpůsobí aktuálním potřebám vaší společnosti. Interiérovými příčkami nebo posuvnými stěnami můžete prostor rozdělit nebo opět spojit podle toho, jak se bude vaše podnikání právě rozvíjet. Používáme prvky osvědčené firmy Liko-s. Bližší informace najdete na straně 88–91.

Každodenní úklid
Uklízet je třeba každý den. Zajišťujeme pravidelný úklid kanceláří a komerčních objektů, a to včetně dodávek čisticích prostředků a dalších hygienických potřeb. 

Jste zde: Úvod Produkty a služby Nábytek Naše služby

Potřebujete pomoc?

Dotazy a přání volejte v pracovních dnech
od 7:30 do 17:00

Tel.: 8001 54322
Fax: 8001 54321
Website: www.procofficedepot.cz
E-shop: online.officedepot.cz